Jump to content

Edit History

skips gutten

skips gutten

Jeg har planer om å få skaffet meg trebåt og håper å ha den på vannet på denne tiden av året neste år. Nå driver jeg å leser i bøker om både trebåt og båtførerprøven. Greit å ha kunnskap om båten man eier, I tillegg har jeg en far som har hatt trebåt siden han var ung. Men jeg er jo ikke den personen med mest penger på konto, så for å få råd til ha båt så må jeg ofre noe, Å det blir det bilen. Jeg elsker å kjøre bil, men elsker enda mer båt/skip og sjøen, Så da er ikke valget så vanskelig. Her jeg bor greier man seg ganske fint uten bil.

Men er det billigere med båt enn bil? det kommer jo ann på både bilen og båten. Jeg har en volvo 2000 mod og betaler rundt 13,716 kr i året. (Da regnet jeg med forsikring, årsavgift og bompenger) Itillegg kommer bensin, og etter hvert nye dekk osv. Ja dere vet åssen det er. Men hva ligger sånn ca. årspris for en trebåt i året? vil jeg spare litt der? 

skips gutten

skips gutten

Jeg har planer om å få skaffet meg trebåt og håper å ha den på vannet på denne tiden av året neste år. Nå driver jeg å leser i bøker om både trebåt og båtførerprøven. Greit å ha kunnskap om båten man eier, I tillegg har jeg en far som har hatt trebåt siden han var ung. Men jeg er jo ikke den personen med mest penger på konto, så for å få råd til ha båt så må jeg ofre noe, Å det blir bilen. Jeg elsker å kjøre bil, men elsker enda mer båt/skip og sjøen, Så da er ikke valget så vanskelig. Her jeg bor greier man seg ganske fint uten bil.

Men er det billigere med båt enn bil? det kommer jo ann på både bilen og båten. Jeg har en volvo 2000 mod og betaler rundt 13,716 kr i året. (Da regnet jeg med forsikring, årsavgift og bompenger) Itillegg kommer bensin, og etter hvert nye dekk osv. Ja dere vet åssen det er. Men hva ligger sånn ca. årspris for en trebåt i året? vil jeg bare litt der? 

• Create New...