Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Rino werner skrev for 2 timer siden:

Min og lakk i Hylsa for ett par år siden. Prøv å stramme hylsemutteren med stor tang. Hvis ikke det går, så er hylsepakningen gåen. Det er en "tau" pakning du trer rundt akselen og stapper inn i hylseskruen. Viktig at den overlapper ellers blir det ikke tett. 

Talgpakning skal IKKE overlappe men kuttes så den blir liggende butt i butt. Neste runde kapper du også butt i butt men passer på at skjøtene havner på forskjellig sted. Legger du med overlapp får du ulikt press på deler omkretsen når du strammer til flensmutteren og det vil du ikke ha.

Lazyjack

Lazyjack

Min og lakk i Hylsa for ett par år siden. Prøv å stramme hylsemutteren med stor tang. Hvis ikke det går, så er hylsepakningen gåen. Det er en "tau" pakning du trer rundt akselen og stapper inn i hylseskruen. Viktig at den overlapper ellers blir det ikke tett. 

Talgpakning skal IKKE overlappe men kuttes så den blir liggende butt i butt. Neste runde kapper du også butt i butt men passer på at skjøtene havner på forskjellig sted. Legger du med overlapp får du ulikt press på omkretsen når du strammer til flensmutteren.

Lazyjack

Lazyjack

Talgpakning skal IKKE overlappe men kuttes så den blir liggende butt i butt. Neste runde kapper du også butt i butt men passer på at skjøtene havner på forskjellig sted.

• Create New...