Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Jeg skyter inn en tanke jeg fikk her forrige dagen. Da passerte en liten gutt meg på denne, i circa 40 km/t. Han var vel 9-10 år gammel. Det er lov, men er det ok ?:

elsykkel_1.jpg

(ja, det er en el-sykkel, og barnevernet anbefaler bruk til de ove 14, men fullt lovlig for de som er yngre)

Det jeg vil fram til, er at lover og regler må justeres etterhvert som det kommer nye produkter.

Worry II

Worry II

Jeg skyter inn en tanke jeg fikk her forrige dagen. Da passerte en liten gutt meg på denne, i circa 40 km/t. Han var vel 9-10 år gammel. Det er lov, men er det ok ?:

elsykkel_1.jpg

(ja, det er en el-sykkel, og barnevernet anbefaler bruk til de ove 14, men fullt lovlig for de som er yngre)

Worry II

Worry II

elsykkel_1.jpg

(ja, det er en el-sykkel, og barneværnet anbefaler bruk til de ove 14, men fullt lovlig for de som er yngre)

Worry II

Worry II

elsykkel_1.jpg

• Create New...