Dalton Startet 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2005 La inn et innlegg her om dagen med et bilde av båten min, der jeg lurte på om noen visste hva slags type den var. Dette innlegget ser ut til å ha forsvunnet Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
goggen Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Innlegget ligger et stykke ned på side 2 - Det ser imidlertid ikke ut til at du har fått svar på ditt spørsmål. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
GeirFrode Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 (redigert) Er det dette innlegget du savner? Hva slags båt-type er dette? Du er da der du.... Pen båt, forresten.. Redigert 1.Juli.2005 av GeirFrode (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 En måte å finne tilbake på er å benytte visnings-menyen nederst på emne-listen og velge "Emner jeg har startet/svart i". Emner man har deltatt i er markert med blå konvolutt. "Min assistent" kan også vise de 10 siste innlegg man har postet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.