Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Brigg skrev 19 minutes ago:

Det er vel ikke så rart når de fleste gjestehavnene drives på dugnad av stedets båtforening. Også mange av de mest populære.

Jeg forstår at jeg bruker båten i et helt annet farvann. Vi har vel i løpet av 30 år ikke vært innom en eneste svensk gjestehavn som drives av en båtforening, og vi har vel vært innom de fleste gjestehavnene ned til Göteborg. Her er havnene enten drevet av kommunen eller en prof marina. Her er det mange steder god hjelp å få når en kommer inn i en havn, enten ved at havneverten kommer ut med gummibåt for å rettlede ankommende, eller faktisk dirigerer og hjelper med ropert fra land.

Lars H.

Lars H.

Brigg skrev 14 minutes ago:

Det er vel ikke så rart når de fleste gjestehavnene drives på dugnad av stedets båtforening. Også mange av de mest populære.

Jeg forstår at jeg bruker båten i et helt annet farvann. Vi har vel i løpet av 30 år ikke vært innom en eneste svensk gjestehavn som drives av en båtforening, og vi har vel vært innom de fleste gjestehavnene ned til Göteborg. Her er havnene enten drevet av kommunen eller en prof marina.

• Create New...