Jump to content

Edit History

alfaalfa

alfaalfa

Uffda, den propellen ville jeg forsøkt å unngå. Turning Point har beklageligvis ingen propell som er verdt pengene...

Jeg ville anbefale deg en av de følgende; Raker II for å få toppfart, men den sliter på lavere turtall som sagt,  eller Mercury Tempest Plus/Quicksilver Thunderbolt eller Turbo-Props Lightning som er gode for små lette båter som skal gå som hekken. Jeg ville unngått Enertia ettersom den har høyere rake enn Tempest og kan raskt gi båten chinewalk.

alfaalfa

alfaalfa

Uffda, den propellen ville jeg forsøkt å unngå. Turning Point har beklageligvis ingen propell som er verdt pengene...

Jeg ville anbefale deg en av de følgende; Raker II for å få toppfart, men den sliter på lavere turtall som sagt,  eller Mercury Tempest Plus/Quicksilver Thunderbolt eller Turbo-Props Lightning som er gode for små lette båter som skal gå som hekken.

alfaalfa

alfaalfa

OM du ønsker å få de siste 5-8 knopene ville jeg anbefale deg Raker II for å få toppfart, men den sliter på lavere turtall som sagt. Ellers er det Mercury Tempest Plus/Quicksilver Thunderbolt eller Turbo-Props Lightning som er gode for små lette båter som skal gå som hekken.

• Create New...