Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Jeg hadde dette feste som du linker til, men da var det montert på pulpiten til høyre for cocpit, regner med dette er bilde av en 605? Jeg hadde en GLAMOX glassfiberantenne på dette festet. Feste er veldig greit da jeg kunne legge ned antenne når jeg skulle ha båten inn i naustet.

Jeg hadde da en Icom M400BB (black box) VHF fastmontert radio, fungerte flott.

Der hvor du har plassert antenne nå så blir det klabb med havnepreseningen.

John_Kr

John_Kr

Jeg hadde dette feste som du linker til, men da var det montert på pulpiten til høyre for cocpit, regner med dette er bilde av en 605? Jeg hadde en GLAMOX glassfiberantenne på dette festet. Feste er veldig greit da jeg kunne legge ned antenne når jeg skulle ha båten inn i naustet.

Jeg hadde da en Icom M400BB (black box) fastmontert radio, fungerte flott. Der hvor du har plassert antenne nå så blir det klabb med havnepreseningen.

John_Kr

John_Kr

Jeg hadde dette feste som du linker til, men da var det montert på pulpiten til høyre, regner med dette er bilde av en 605? Jeg hadde en GLAMOX glassfiberantenne på dette festet. Feste er veldig greit da jeg kunne legge ned antenne når jeg skulle ha båten inn i naustet.

Jeg hadde da en Icom M400BB (black box) fastmontert radio, fungerte flott. Der hvor du har plassert antenne nå så blir det klabb med havnepreseningen.

John_Kr

John_Kr

Jeg hadde dette feste som du linker til, men da var det montert på pulpiten til høyre, regner med dette er bilde av en 605? Jeg hadde da en Icom BB400 fastmontert radio, fungerte flott. Der hvor du har plassert antenne nå så blir det klabb med havnepreseningen.

• Create New...