MegaTrondy Startet 10.Juni.2017 Del på Facebook Startet 10.Juni.2017 Har en lik askeladden med Johnson 20 hk som ikke starter. Sannsynligvis tenningsproblem. Hva lønner seg best? Å selge båt med motor eller å selge båt uten motor, og selge motoren for seg selv? Hvor mye kan jeg forvente å få for ok askeladden og for en slik motor dersom jeg selger den for seg selv? Solgte en slitt askeladden i vår for 6000 uten motor og vindskjerm. Den jeg har nå er nylig bunnsmørt, ser ok ut i gelcoat og har rattstyring. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 10.Juni.2017 Del på Facebook Svart 10.Juni.2017 Se på Finn, men en gjettning er vel et sted mellom 5 og 10 for båten. Motoren er vel mer eller mindre uten verdi hvis den ikke starter. Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 10.Juni.2017 Del på Facebook Svart 10.Juni.2017 Med motor som går... kanskje 12 på en god dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.