Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Captain Chaos skrev for 9 timer siden:

Skal hilse deg fra "Gullfisk" som du kjenner (Tidligere eier av Clipper 36) Nå Clipper/Explorer 50. Dette var min  styrmann, navigatør, psykisk støtte, 1 fender osv  på turen :)

Du får hilse "Gullfisk" fra meg også da. Jeg hadde en misstanke når du sa du hadde med deg en kar med en 50 Trawler, men nå ble jeg helt sikker når du nevnte hva han hadde tidligere :smiley: De skal vel kose seg i "Pjoter-tårnet" til helgen :giggle:

Gratulerer med vel gjennomført hentetur for øvrig :thumbsup:

VannTro

VannTro

Skal hilse deg fra "Gullfisk" som du kjenner (Tidligere eier av Clipper 36) Nå Clipper/Explorer 50. Dette var min  styrmann, navigatør, psykisk støtte, 1 fender osv  på turen :)

Du får hilse "Gullfisk" fra meg også da. Jeg hadde en misstanke når du sa du hadde med deg en kar med en 50 Trawler, men nå ble jeg helt sikker når du nevnte hva han hadde tidligere :smiley:

Gratulerer med vel gjennomført hentetur for øvrig :thumbsup:

VannTro

VannTro

Du får hilse "Gullfisk" fra meg også da. Jeg hadde en misstanke når du sa du hadde med deg en kar med en 50 Trawler :thumbsup:

• Create New...