Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Knude skrev 1 time siden:

Hva med elastisitet mellom gjennomføring og skrogflate ved en påvirkning (les slag på innsiden eller utsiden) ved bruk av epoxy ?

Forstår jeg deg dithen at det bør være litt "fleksibelt", eller at det er noe jeg bør ha i tankene? Søren, nå ble jeg i bedaring igjen ?

Slag er det liten sjanse for, foruten at jeg går på noe i sjøen. Har en gjennomføring som nok kan være litt utsatt, men der har jeg bestillt meg en sånn avstiver. Er 1/2" til spylepumpe som står i et rom hvor jeg har mye løst. Men har alltid passet på å bygge rundt den. Nå har jeg i tillegg kilt fast en benk rundt den, så tror det skal gå bra. Men selvsagt, ser jeg at det blir betenkeligheter med den, så setter jeg inn standard gjennomføring.  Is er det heller ikke i 'området' mitt. 

Kjellg

Kjellg

Knude skrev 1 time siden:

Hva med elastisitet mellom gjennomføring og skrogflate ved en påvirkning (les slag på innsiden eller utsiden) ved bruk av epoxy ?

Forstår jeg deg dithen at det bør være litt "fleksibelt", eller at det er noe jeg bør ha i tankene? Søren, nå ble jeg i bedaring igjen ?

Ser poenget 

• Create New...