Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Terje_F skrev On 13.6.2017 at 9.39:

Hvorfor skal man "plutselig" støpe fast skroggjennomføring?

Det er først på nåværende båt jeg har sett dette i praksis. Er det fordi det er kompositt? Det er vel ellers ikke særlig vanlig å støpe de fast, er det vel?

Vis hele sitatet  

Som @VannTroskrev litt lenger opp i tråden så får du ikke hybridpolymer til å feste til Trudesign gjennomføringene. Tec og sika vil kun fungere som en pakning. I og for seg greit, men Trudesign anbefaler primært at man bruker epoxy, men som de sier så er sika og tech andre valg. Skal ikke opp før 3 Juli så jeg har ennå litt tid til å tenke meg om. 

Kjellg

Kjellg

Det er først på nåværende båt jeg har sett dette i praksis. Er det fordi det er kompositt? Det er vel ellers ikke særlig vanlig å støpe de fast, er det vel?

Vis hele sitatet  

Som @VannTroskrev lott lenger opp i tråden så får du ikke hybridpolymer til å feste til Trudesign gjennomføringene. Tec og sika vil kun fungere som en pakning. I og for seg greit, men Trudesign anbefaler primært at man bruker epoxy, men som de sier så er sika og tech andre valg. Skal ikke opp før 3 Juli så jeg har ennå litt tid til å tenke meg om. 

Kjellg

Kjellg

Vis hele sitatet  

Som @VannTroskrev så får du ikke hybridpolymer til å feste til Trudesign gjennomføringene. Tec og sika vil kun fungere som en pakning. I og for seg greit, men Trudesign anbefaler primært at man bruker epoxy, men som de sier så er sika og tech andre valg. Skal ikke opp før 3 Juli så jeg har ennå litt tid til å tenke meg om. 

Kjellg

Kjellg

Vis hele sitatet  

Som @vanntro skrev så får du ikke hybridpolymer til å feste til Trudesign gjennomføringene. Tec og sika vil kun fungere som en pakning. I og for seg greit, men Trudesign anbefaler primært at man bruker epoxy, men som de sier så er sika og tech andre valg. Skal ikke opp før 3 Juli så jeg har ennå litt tid til å tenke meg om. 

• Create New...