Kjellg
Bjørn Løvjomås skrev for 8 timer siden:Første natta etter jeg hadde byttet alle mine gjennomføringer og kraner sov jeg ganske dårlig. Bestemte meg dengang for å ligge i båten. Satt å så på at limet tørket, utover kvelden. Men når jeg ble trøtt vurderte jeg å sove på gulvet med det ene benet nedi kjølen. Før å kunne kjenne når vannet begynte å stige. ??? det skjedde jo selvfølgelig ikke. Men likavel ble det ei dårlig natt. Å jeg var oppe et par ganger før å sjekke vannstand. ?? det var potte tett. Sov mye bedre etterhvert. ?
Er vel nøyaktig der jeg også er for tiden, men turte ikke fortelle det til noen ![]()
Har hørt om hysteriske kjerringer men ikke hysteriske mannfolk, så jeg trodde jeg var alene i verden ![]()
hehehe.
Tenker vel for mye, hva om det lekker, hva om båten går ned pga noe jeg har gjort feil ![]()
![]()
Nei, med all hjelpen jeg får her på BP så tror jeg nok det kommer til å gå bra. Men sove i båten første natta, det tror jeg nok jeg blir å gjøre, uansett hva dere sier ![]()
![]()
Redigert
@VirtualMe, så det du skrev ja. Tror nok jeg går bort fra tråden og heller går for den pastaen fra loctite.