Jump to content

Edit History

Adec 530

Adec 530

Nå eree bra med piss pjass. den som har solgt båten har vell et lite ansvar å på se at ikke personen det gjelder er dement og rørete. ikke det at jeg jeg sier han er det men alder tatt i betraktning kan jo dette være tilfelle. og folk som gladelig sender gamlefar på tur ut fra havna her burde vell tatt seg selv i nakkeskinnet og stoppet galskapen Eventuelt blitt med på første tur..  blir litt som å selge bil til en som er dritings å si god tur får så å gji fra seg nøkkel til bilen. forøvrig syns jeg synd på gamle far.

Adec 530

Adec 530

Nå eree bra med piss pjass. den som har solgt båten har vell et lite ansvar å på se at ikke personen det gjelder er dement og rørete. ikke det at jeg jeg sier han er det men alder tatt i betraktning kan jo dette være tilfelle. og folk som gladelig sender gamlefar på tur ut fra havna her burde vell tatt seg selv i nakkeskinnet og stoppet galskapen Eventuelt blitt med på første tur..  blir litt som å selge bil til en som er dritings å si god tur får så å gji fra seg nøkkel til bilen. 

• Create New...