Kjellg Startet 12.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2017 (redigert) Skal bytte alle gjennomføringene mine fra "vanlige" messing/kobber over til Trudesign. Jeg har aldri gjort det før så jeg vet ikke om rista utenpå kjølevannsinntaket er på selve gjennomføringen eller om den er skrudd på skroget. Om den er skrudd, hva tetter jeg gamle skruehull med? Har både tec og sika liggende og har bestilt selvblandende epoxy. Redigert 12.Juni.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sigdy Svart 12.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2017 På messing/ syrefaste kjølevannsinntak er risten som regel en del av skroggjennomføringen. Du må skjære den av med en vinkelsliper for å få ut den gamle skroggjennomføringen Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 12.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2017 (redigert) Kan være begge deler - noen er fast i gjennomføring, noen skrudd utenpå og noen limt med Tec7 elign. Hvis de er skrudd på, er nok ikke hullene gjennomgående, og hadde bare "sparklet" over med Tec7. Hvis de dog skulle være gjennomgående hadde jeg tettet med epoxy. Redigert 12.Juni.2017 av Bonita I (see edit history) Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Kjellg Svart 12.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2017 Takker for svar, folkens. Da ser jeg når jeg setter båten opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.