bliss X Startet 13.Juni.2017 Del på Facebook Startet 13.Juni.2017 Noen som vet om det er mulig å suge opp oljen vha slange og pumpe? Det vanlige er jo å skru ut pluggen i bunn men da må båten på land. På S130 tror jeg det er et eget rør på drevet for dette men ikke på S120. Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 14.Juni.2017 Del på Facebook Svart 14.Juni.2017 Du kommer ikke langt nok ned i bunnen av drevet der alle avfallsstoffer samler seg. Du må helt ned under propellakslingen. Derfor er det best å drenere nedenfra. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.Juni.2017 Del på Facebook Svart 14.Juni.2017 Jeg tror det blir svært vanskelig. Du må i så tilfelle tre en slange gjennom girkassa og gjennom pakningen mellom leggen og girkassa og jeg ser ikke helt hvordan det skal gjøres. Jeg tror ikke det er noen vei utenom å løfte båten. Det er riktig at 130 drevet har en kanal for oljeskift som går helt ned til bunnen av drevet. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Juni.2017 Del på Facebook Svart 14.Juni.2017 Funker ikke. Må ha ut bunnpluggen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.