Jump to content

Edit History

Seilersnobben

Seilersnobben

Pinkvin skrev 13 minutes ago:

Det mest skremmende er at det virker som en god del motorbåtførere på Norges største gruppe for båtfolk på FB seriøst mener at de skal kunne sitte i sine båter og på et tidspunkt mene at de ikke lengre skal vike for seilbåten fordi "ett eller annet ifht kurs seilbåten har holdt/ikke holdt". 

Får håpe en ikke møter for mange av de i løpet av sommeren :-)

Helt enig. Det var vel det som satte meg på tanken.

Sammen med det inntrykk man får  at en høy andel motorbåtførere ikke har satt seg inn i det mest grunnleggende for å kunne forstå hvordan en båt under seil oppfører seg. 

Seilersnobben

Seilersnobben

Pinkvin skrev 9 minutes ago:

Det mest skremmende er at det virker som en god del motorbåtførere på Norges største gruppe for båtfolk på FB seriøst mener at de skal kunne sitte i sine båter og på et tidspunkt mene at de ikke lengre skal vike for seilbåten fordi "ett eller annet ifht kurs seilbåten har holdt/ikke holdt". 

Sammen med det faktum at en høy andel motorbåtførere ikke har satt seg inn i det mest grunnleggende for å kunne forstå hvordan en båt under seil oppfører seg. 

Seilersnobben

Seilersnobben

Pinkvin skrev 6 minutes ago:

Sammen med det faktum at en høy andel motorbåtførere ikke har satt seg inn i det mest grunnleggende for å kunne forstå hvordan en båt under seil oppfører seg.

• Create New...