Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Jeg har fått bot ved Tanumstrand i 5 knops sona der. Målt med laser. Jeg kjørte 8 fots jolle med 8 hk påhenger. Målt i 8 knop med laser. det var litt gropete sjø så jeg måtte gi litt gass for at sjøen ikke skulle slå inn i jolla. Store båter som halvplanet forbi og lagde et helvete i havna i Tanumstrand brydde de seg ikke om.

De stoppet meg ved å stå på ei brygge og vinke med et stopp skilt :lol: jeg kjørte bort til de fordi jeg trodde de trengte hjelp :rolleyes:

Svenska Polisen var mycket förvånad over at jeg ikke hadde med meg legitimasjon da jeg var ute og kjørte jolle.

En av mine mer latterlige ferieminner :flag_sw:

Bitteliten

Bitteliten

Jeg har fått bot ved Tanumstrand i 5 knops sona der. Målt med laser. Jeg kjørte 8 fots jolle med 8 hk påhenger. Målt i 9 knop med laser. Store båter som halvplanet forbi og lagde et helvete i havna i Tanumstrand brydde de seg ikke om.

De stoppet meg ved å stå på ei brygge og vinke med et stopp skilt :lol: jeg kjørte bort til de fordi jeg trodde de trengte hjelp :rolleyes:

Svenska Polisen var mycket förvånad over at jeg ikke hadde med meg legitimasjon da jeg var ute og kjørte jolle.

En av mine mer latterlige ferieminner :flag_sw:

• Create New...