MegaTrondy Startet 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2017 Noen tips til å båse opp slepejolle fort og enkelt? Tenker på en løsning som ikke koster skjorten og som mer mer effektiv enn fotpumpen som følger med. Spør fordi jeg må pakke sammen jollen etter bruk. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2017 en sånn kanskje ? den kan tilogmed tømme båten for deghttps://www.westsystem.no/p/163/baatpumpe-hispeed-12v---rule jeg har en billigvariant til etpar hundrelapper, sparer meg for endel jobb men for å få rette trykket så må jeg ta finishen med fotpumpa Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Big Horn Svart 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2017 Har du tilgang på 220 V, så er i hvertfall de store Karcher våtstøvsugerene en yppelig løsning. Har også blåsefunksjon med ekstrem volumkapasitet, men du må nok etterpumpe med noe som gir høyere trykk. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 15.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2017 Fylle den med mentos og brus. Da går det fort Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.