Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Ja man skal hører mye rart på verksteder. Jeg fikk ikke lest installasjons-instruksen på mobilen men sitter og leser den nå her hjemme. Jeg demonterte, renset alt og monterte den  slik at toppen er i vater i lengde retningen (baug mot hekken). Det er jo feil da den skal være i vater i forhold til vinkelen på kjølen (deadrise). Fylte med ren motorolje og nå slår den ut på 1.5 meter. Sånn cirka slik den var før jeg begynte å tukle med den. Skal justere den igjen og fylle med frostvæske neste gang jeg er ved båten. Jeg kan få en til å sitte ved plotteren og følger med mens jeg tar finjusteringene. Slike som i gamle dager nå Tv'n hadde antenne på taket. Lol

For meg er det viktig at den viser dybden på grunt vann. Om den faller ut på 100 mt så er ikke det noe problem

PiperBill

PiperBill

Ja man skal hører mye rart på verksteder. Jeg fikk ikke lest installasjons-instruksen på mobilen men sitter og leser den nå her hjemme. Jeg demonterte, renset alt og monterte den  slik at toppen er i vater i lengde retningen (baug mot hekken). Det er jo feil da den skal være i vater i forhold til vinkelen på kjølen (deadrise). Fylte med ren motorolje og nå slår den ut på 1.5 meter. Sånn cirka slik den var før jeg begynte å tukle med den. Skal justere den igjen og fylle med frostvæske neste gang jeg er ved båten. Jeg kan få en til å sitte ved plotteren og følger med mens jeg tar finjusteringene. Slike som i gamle dager nå Tv'n hadde antenne på taket. Lol J

PiperBill

PiperBill

Ja man skal hører mye rart på verksteder. Jeg fikk ikke lest installasjons-instruksen på mobilen men sitter og leser den nå her hjemme. Jeg demonterte, renset alt og monterte den  slik at toppen er i vater i lengde retningen (baug mot hekken). Det er jo feil da den skal være i vater i forhold til vinkelen på kjølen (deadrise). Fylte med ren motorolje og nå slår den ut på 1.5 meter. Sånn cirka slik den var før jeg begynte å tukle med den. Skal justere den igjen og fyll emed frostvæske neste gang jeg er ved båten. Jeg kan få en til å sitte ved plotteren og følger med mens jeg tar finjusteringene. Slike som i gamle dager nå Tv'n hadde antenne på taket. Lol J

PiperBill

PiperBill

Ja man skal hører mye rart på verksteder. Jeg fikk ikke lest installasjons-instruksen på mobilen men sitter og leser den nå her hjemme. Jeg demonterte, renset alt og monterte den  slik at toppen er i vater i lengde retningen (baug mot hekken). Det er jo feil da den skal være i vater i forhold til vinkelen på kjølen (deadrise). Fylte med ren motorolje og nå slår den ut på 1.5 meter. Sånn cirka slik den var før jeg begynte å tukle med den. Skal justere den igjen og fyll med frostvæske neste gang jeg er ved båten. Jeg kan få en til å sitte ved plotteren og følger med mens jeg tar finjusteringene. Slike som i gamle dager nå Tv'n hadde antenne på taket. Lol J

• Create New...