bøbbe Startet 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2017 Hei jeg har nå problemer med og bakke med min båt,det kom plutselig at den bakker veldig lite bakover. Det er servogear på motoren som er 380 hk med vridbare propell med trekkstang inni akslingen,hvordan kan jeg stille vridningen mekanisk?? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "Problemer med vridbare propell". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Kommentar fra moderator: Følgende 3 ord er ikke tillatt i titler: hjelp, problem(er), spørsmål. Grunnen er at bruk av disse intetsigende ordene nesten alltid fører til en mangelfull tittel. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2017 Viktig å oppgi hvilket fabrikat anlegget er. Om du ikke vet så post gjerne bilder. Sitér dette innlegget Link to post
bøbbe Svart 18.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 (redigert) Siden du oppgir "servogear" i ditt første innlegg og det da kanskje er produsent(?) ville jeg prøv linken under her for å få support: https://www.servogear.no/ Ser de har facebookside og... Redigert 18.Juni.2017 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.