Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Ingar skrev 20 minutes ago:

Ville ikke koblet noe til batteriminus dersom det er mulig å unngå. De fleste har én-polet anlegg på motoren og da vil godset i denne være forbundet. Sannsynligvis også gir, drev og propellaksling/propell.

Antar at dette er originalt fra NB. Nå når begge hylsene er koblet til batteri minus, er det en annen måte å gjøre dette på? Bør ikke hylsene være tilkoblet en eller annen form for zink? Er det en ide å bryte forbindelsen til batteri og heller samle begge hylsene og flaps som allerede har zink?

 

Editert

Har enpolet anlegg, ja.

Kjellg

Kjellg

Ingar skrev 19 minutes ago:

Ville ikke koblet noe til batteriminus dersom det er mulig å unngå. De fleste har én-polet anlegg på motoren og da vil godset i denne være forbundet. Sannsynligvis også gir, drev og propellaksling/propell.

Antar at dette er originalt fra NB. Nå når begge hylsene er koblet til batteri minus, er det en annen måte å gjøre dette på? Bør ikke hylsene være tilkoblet en eller annen form for zink? Er det en ide å bryte forbindelsen til batteri og heller samle begge hylsene og flaps som allerede har zink?

Kjellg

Kjellg

Ingar skrev 18 minutes ago:

Ville ikke koblet noe til batteriminus dersom det er mulig å unngå. De fleste har én-polet anlegg på motoren og da vil godset i denne være forbundet. Sannsynligvis også gir, drev og propellaksling/propell.

Antar at dette er originalt fra NB. Nå når begge hylsene er koblet til batteri minus, er det en annen måte å gjøre dette på? Bør ikke hylsene være tilkoblet en eller annen form for zink? Er det en ide å bryte forbindelsen til batteri og heller samle begge hylsene og flaps?

Kjellg

Kjellg

Ingar skrev 18 minutes ago:

Ville ikke koblet noe til batteriminus dersom det er mulig å unngå. De fleste har én-polet anlegg på motoren og da vil godset i denne være forbundet. Sannsynligvis også gir, drev og propellaksling/propell.

Antar at dette er originalt fra NB. Nå når begge hylsene er koblet til batteri minus, er det en annen måte å gjøre dette på? Bør ikke hylsene være tilkoblet en eller annen form for zink? Er det en ide å bryte forbindelsen til batteri og helle samle begge hylsene og flaps?

Kjellg

Kjellg

Ingar skrev 17 minutes ago:

Ville ikke koblet noe til batteriminus dersom det er mulig å unngå. De fleste har én-polet anlegg på motoren og da vil godset i denne være forbundet. Sannsynligvis også gir, drev og propellaksling/propell.

Antar at dette er originalt fra NB. Nå når begge hylsene er koblet til batteri minus, er det en annen måte å gjøre dette på? Bør ikke hylsene være tilkoblet en eller annen form for zink? Er det en ide å samle begge hylsene og flaps?

Kjellg

Kjellg

Ingar skrev 14 minutes ago:

Ville ikke koblet noe til batteriminus dersom det er mulig å unngå. De fleste har én-polet anlegg på motoren og da vil godset i denne være forbundet. Sannsynligvis også gir, drev og propellaksling/propell.

Antar at dette er originalt fra NB. Nå når begge hylsene er koblet til batteri minus, er det en annen måte å gjøre dette på? Bør ikke hylsene være tilkoblet en eller annen form for zink?



×
×
  • Create New...