Jump to content

Edit History

Xlnt

Xlnt

Takker for mange bra forslag her. Skal teste med å koble plotter på et batteri som befinner seg mye nærmere plotteren.

Det er snakk om ganske store vinsjer som trekker sikkert veldig mye strøm i det de virkelig tar i på slutten for å stramme inn skjøte, mener å huske de er rundt 60 størrelse og er da rundt 1600w for 12v versjonen. Batteriene er kun en sesong gamle men det er helt vanlige bly/syre fritidsbatterier som ikke er beregnet for høy CCA, normalt sett er de fine til å levere lite strøm over lang tid men ikke så bra til å levere mye over kort tid vil jeg tro. Kabelstrekkene både fra vinsjer og plotter er også veldig lange.

Hvis det ikke hjelper å korte inn kabelstrekket for plotteren satser jeg nok på en slik regulator :smiley:

-Xlnt

Xlnt

Xlnt

Takker for mange bra forslag her. Skal teste med å koble plotter på et batteri som befinner seg mye nærmere plotteren.

Det er snakk om ganske store vinsjer som trekker sikkert veldig mye strøm i det de virkelig tar i på slutten for å stramme inn skjøte, mener å huske de er rundt 60 størrelse. Batteriene er kun en sesong gamle men det er helt vanlige bly/syre fritidsbatterier som ikke er beregnet for høy CCA, normalt sett er de fine til å levere lite strøm over lang tid men ikke så bra til å levere mye over kort tid vil jeg tro. Kabelstrekkene både fra vinsjer og plotter er også veldig lange.

Hvis det ikke hjelper å korte inn kabelstrekket for plotteren satser jeg nok på en slik regulator :smiley:

-Xlnt

• Create New...