wille Startet 17.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2017 Hei, Jeg har nylig hatt problemer med teleflexen, så jeg har nå byttet denne ut. Jeg kjøpte selvfølgelig like lang som den som stod på fra før. Men det er ikke mulig og få strukket hele kabelen fra motor til styreboksen, sånn at metallkoblingen får klikket seg i sporet den skal være.. Det er mye av fjæren på tuppen som kommer inn, men det er fortsatt ikke stramt, så fungerer dårlig.. Jeg tipper at forrige eier hadde brukt et smart triks, men skjønner ikke hva.. Finnes det en form for skjøtestykke eller lignende? - Det var ikke jeg som tok ut denne og får ikke tak i den personen som gjorde dette.. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2017 er det sånn styresnekke du har? her kan det være at den gamle kabelen er gjenga på enden og skrus fast ved å skru på det stykket som sikker ut. Nyere kabler er gjerne ikke gjenget, men har en "krage" som man setter inn i snekka ved å ta av bakplata Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.