okeido Startet 17.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2017 Hei har spiller ny yamaha 9.9 når den er kald vil den ikke gå skikkelig starter fort men stopper like fort.men når den blir litt varm så går den pent. Men når jeg skal prøve å få båten i plan så virker som den sperrer litt og så skyter den litt for å komme opp i turtall etter litt tålmodighet. Noen som har vært bort i lignede? Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 17.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2017 med Splitter nytt så vil jeg anbefale deg å dra til forhandler med motoren Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
ivar Svart 17.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2017 enig. Symptomene syns jeg tyder på at den får litt for lite bensin Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Karl Norge Svart 17.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2017 Tviler på at det er noe galt med ny motor. Tror heller at feilen ligger på feil bruk av choke, og feil på bensintilførsel. Les bruksanvisning for motor og skru opp lufteskrue på bensintank. Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Er ikke dette symptom på vann/urenhet i bensin på en så ny motor? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 18.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Syns den var litt tregstartet første gang etterpå starter den veldig lett for så og stoppe klarer å småruse den til den når en viss temperatur så går den veldig pent.. Men den står på en grand 11 fot Standard uten noen ting og med mine 110 kg + så sliter den litt med å gå i plan og hører den skyter en gang i mellom helt jeg for den i plan, men når jeg først er der da går den fint igjen. Regner med vis jeg fjernet sperren til 15 hk da vil jeg få den lettere i plan.men skal vel ikke skyte selv om den må jobbe litt? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Mange småmotorer, mopeder ol har samme problem. Miljøkrav som fører til at blanding/forbruk må strupes over fornuft. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.