Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

@Chiefengineer

Er også spent på å se den live. Slike båter med relativt lav dørk får ikke det innvendige volum og takhøyde som de nyere cruiserene med høye dollbord har.  Tror området rundt styreplassen er bygget opp og det er det som gir takhøyde i senterkabinen. 

Har sett litt på videoen til Hamnen.se som som prøvde byggenummer 1 med IPS 600'er. Gir et inntrykk av størelse på kabiner etc.  

Pris på denne båten vet jeg ikke. Når den kommer hjem blir den nok liggende hos forhandler en tid tipper jeg, så det er nok muligheter for å se den der.   Den kommer sikkert på messen til høsten også.  

sap_2000

sap_2000

@Chiefengineer

Er også spent på å se den live. Slike båter med relativt lav dørk får ikke det innvendige volum og takhøyde som de nyere cruiserene med høye dollbord har.  Tror området rundt styreplassen er bygget opp og det er det som gir takhøyde i senterkabinen. 

Har sett litt på videoen til Hamnen.se som som prøvde byggenummer 1 med IPS 600'er. Gir et inntrykk av størelse på kabiner etc.  

Pris på denne båten vet jeg ikke. Når den kommer hjem blir den nok liggende hos forhandler en tid tipper jeg, så,det er nok muligheter for å se den.   Den kommer sikkert på messen til høsten også.  

• Create New...