Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

For en video, skulle ønske dere har follow-me drone hele veien med live video innenifra. Duverden for en kjøredoning! Om jeg skulle ønsket meg noe måtte det være en kjapp måte å legge ned / ta opp kalesjetaket på flyen. Er ikke spesielt glad i slike "amerikanske" kalesjetak. De er dog veldig praktiske, det er det nok ikke noe tvil om. Blir fort mye steking på flyen, men tenk så fint det hadde vært om den kunne pakkes vekk på sekunder slik som akterkalesjen på de nye Marexene f.eks. Det der er en "sånn må jeg ha før jeg dør" båt. :D :D :D Tenke seg til at det var noen finner som måtte til... 

Sjøbliss

Sjøbliss

For en video, skulle ønske dere har follow-me drone hele veien med live video innenifra. Duverden for en kjøredoning! Om jeg skulle ønsket meg noe måtte det være en kjapp måte å legge ned / ta opp kalesjetaket på flyen. Er ikke spesielt glad i slike "amerikanske" kalesjetak. De er dog veldig praktiske, det er det nok ikke noe tvil om. Blir fort mye steking på flyen, men tenk så fint det hadde vært om den kunne pakkes vell på sekunder slik som akterkalesjen på de nye Marexene f.eks. Det der er en "sånn må jeg ha før jeg dør" båt. :D :D :D Tenke seg til at det var noen finner som måtte til... 

• Create New...