pipe
Som vanelig er det ett høyt trykk på å bruke kortest mulig tid på hente oppdragene men hvorfor det bestandig haster så mye kommer ikke like klart frem....syntes jeg.
For meg hadde det vært totalt uaktuelt for knapper og glansbilder og ført båt fra tidelig om morgenen til seine kvelden dag etter dag mens man jager forbi alle steder som er verdt å stoppe.
For all del så blir det noen fantastiske tråder å følge med på her inne så den saken er grei men det må da være hyggeligere for mannskapet med en litt slappere tidsplan der man har tid til å stoppe litt underveis,spise skikkelig mat og ta seg en ankerdram før solnedgang.
Rett og slett være litt på tur samtidig som man utfører oppdraget med å føre en båt i fra A til B.
Spørsmålet mitt er igrunn om det er dere som utfører oppdragene som hauser opp tidsjaget eller har oppdragsiverene kronisk dårlig tid?
Antagelig kom dette spørsmålet i fra feil munn da jeg også er fæl til å henge i ramma til the bitter end når jeg skal gjøre noe eller for flytte meg selv eller familien.