Komodo
pipe skrev for 2 timer siden:Som vanelig er det ett høyt trykk på å bruke kortest mulig tid på hente oppdragene men hvorfor det bestandig haster så mye kommer ikke like klart frem....syntes jeg.
For meg hadde det vært totalt uaktuelt for knapper og glansbilder og ført båt fra tidelig om morgenen til seine kvelden dag etter dag mens man jager forbi alle steder som er verdt å stoppe.
Det samme har slått meg, men samtidig må man jo også ha forståelse for at folk skal hjem og på jobb osv., ikke alle som går på nav... I tillegg er jo været noe uforutsigbart om dagen, så det innebærer jo også en ekstra risiko om å bli liggende værfast.
Ellers er det bare å gjenta klisjeene nok en gang; for en båt og for en tur! For ikke å snakke om for et mannskap Vi tar av oss hatten
Det er egentlig helt utrolig moro å følge disse hentetrådene dine SAP, rå båter og rå turer! Samtidig er det veldig gøy å se hvordan dette fenger båtfolk fra både Norge, Sverige og Danmark
Som mange har påpekt før, Baatplassen.no må jo være skandinavias beste båtforum? Det var veldig koselig å bli kjent med deg på Østfoldtreffet på Sand. Til året venter vi at Major Andy stiller, nå som han har fått seg så fin ny båt. Eller hva sier du Major
Så mange flotte bilder! Hvor mye drivstoff rekker motorene å slurpe i seg i timen?
200 liter. Det kom fram av et tidligere innlegg hvis du ser på plotterene