Ketolumi 7 Startet 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2017 Hei, jeg har 4 hk 4takt Parsun påhengsmotor som jeg gar prøvd å starte flere ganger. Den starter først men så etter ca. 10 sek så stopper den. Jeg har den bakkpå en 10 fots gummijolle. Lurer bare på om noen har en tanke om hva probleme kan være. Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "Motor som ikke starter". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Deffekt bensinpumpe kansje? Har du prøvd å trykke på pumpeblæren etter motoren har startet? Om den fortsetter da å gå, så er det mest sansynlig bemsimpumpen. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2017 Om ikke bellens forslag hjelper kan du skru ut dreneringsskruen i bunnen av flotørkammeret og pumpe for å sjekke at nåleventil virker også og at du har gjennomstrmning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.