Sidestick Startet 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2017 (redigert) Etter å ha søkt på nettet, finner jeg kun kontrollbokser til Engbo vinsjer. Finnes det Engbo fjernkontroller å få kjøpt, eller må jeg koble inn en sleipner fjernkontroll? Jeg har ett manuelt bryterpanel som kjører med redusert hastighet i en periode og rett før ankeret kommer opp, og er derfor usikker på om en ekstern fjernkontroll fra sleipner, koblet inn på samme systemet, vil virke på samme måten... Noen som har tips? Redigert 19.Juni.2017 av Sidestick stavefeil... (see edit history) Link to post
Roger jo Svart 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Ring JAN, Vestfold Vinsj & Thruster Jan Johansen - 95150993 - Her får du de beste råd om rep av Engbovinsj. Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sidestick Svart 19.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 (redigert) Takker Roger jo! Det løste saken. For andre med samme problem: Jeg fikk vite at siden denne fjernkontrollen er gått ut av markedet, må man installere ny fjernkontroll fra Sleipner som kobles inn på det fastmonterte panelet. Redigert 19.Juni.2017 av Sidestick (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Det finnes også rimeligere alternativ feks har nettbåt en utgave som jeg har testet før noen år siden. Den var så grei at jeg kjøpte til neste båt og. Forholdsvis billig. Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn