Dr Nelson Startet 19.Juni.2017 Del på Facebook Startet 19.Juni.2017 Pæren til lanternen er noen år og alt av spesifikasjoner er borte. Noen som har en slik båt og vet hvilken Watt som skal brukes? Aller helst vil jeg bytte til LED pære om noen har tips til hvilken jeg bør kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 19.Juni.2017 Del på Facebook Svart 19.Juni.2017 Ta pæren med deg til en bilrekvisitabutikk, maritim el Biltema, så finner de til deg. Jeg kjøpte på bilxtra. Det ble litt "tvilsom" farge,veldig blåkvit.... Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 19.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2017 Nja ikke mye til hjelp hos det ene firmaet der. Men, kan i det rette lyset skimte ett nummer, 906. Så søkte jeg opp og fikk opp det på bildet. Pærer er ikke min sterke side og hvis noen har en link til biltema o.l som kan brukes. Finner ikke noe brukenes ved og bruke spesifikasjonene på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.