Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Kan ikke si jeg har vært borti 125mm2 kabler før, men for et strekk på 2x40cm er dette bra nok i massevis og vel så det.. 50mm2 ville også vært bra nok for dette.

Selve strekket som går frem til thrusterbatteriet er av mindre betydning, selv 10mm2 med 50A sikring ville fungert bra der. Sikringen er der da for å sikre mot kaos den dagen (som kommer før eller siden) thrusterbatteriet ikke lenger klarer å levere nok strøm selv..

X10an

X10an

Kan ikke si jeg har vært borti 125mm2 kabler før, men for et strekk på 2x40cm er dette bra nok i massevis og vel så det.. 50mm2 ville også vært bra nok for dette.

Selve strekket som går frem til thrusterbatteriet er av mindre betydning, selv 10mm2 med 50A sikring ville fungert bra der. Sikringen er der da for å sikre mot kaos den dagen (som kommer før eller siden) thrusterbatteriet ikke lenger klarer å gi nok strøm selv..

X10an

X10an

Selve strekket som går frem til thrusterbatteriet er av mindre betydning, selv 10mm2 med 50A sikring kunne også fungert bra der.

• Create New...