Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Idioter finnes i alle leire.

Jeg ligger ofte sammen med en selvoppnevnt "vannskuter-hater", men denne helgen bemerket han at det var hyttebåtene som sto for støy og bølger.

Der vi ligger i helgene er det 5 knop og det var ikke EN skuter som brøt grensen. Når jeg reiste innover på søndag hadde jeg også en skuter bak meg opp hele Svelvikstrømmen(7 knop) og han ga ikke gass før han var kommet opp til Drammensfjorden.

Jeg er i utgangspunktet ikke imot vannskutere, men jeg vil gjerne benytte anledningen til å gi helgens skuter-folk honnør og applaus for hva jeg observerte :flag::thumbsup:

Redigert: For ordens skyld, dette var på nordspissen av Kommersøya i Sandebukta.

VannTro

VannTro

Idioter finnes i alle leire.

Jeg ligger ofte sammen med en selvoppnevnt "vannskuter-hater", men denne helgen bemerket han at det var hyttebåtene som sto for støy og bølger.

der vi ligger i helgene er det 5 knop og det var ikke EN skuter som brøt grensen. Når jeg reiste innover på søndag hadde jeg også en skuter bak meg opp hele Svelvikstrømmen(7 knop) og han ga ikke gass før han var kommet opp til Drammensfjorden.

Jeg er i utgangspunktet ikke imot vannskutere, men jeg vil gjerne benytte anledningen til å gi helgens skuter-folk honnør og applaus for hva jeg observerte :flag::thumbsup:

• Create New...