pipe
sigdy skrev for 8 timer siden:
Jeg har aldri nevnt Garmins goodwill policy med et ord, men dersom Pipe bruker tiden til å forske på flygende griser er det mulig han ikke har fått det med seg. Basert på egne erfaringer så fastholder jeg at forhandlere i USA er mye mer serviceinnstilt ved reklamasjoner enn i Norge.
Det er vel nesten som å tro på nissen hvis man tror Garmin forhandlerene i USA har økonomi til å dekke defekte produkter av egen lomme i særlig grad.
Det er derfor jeg tviler sterkt på om de deler ut gratis produkter til de kundene som er uheldig etter garantien på 12 måmeder har utløpt.
Så derfor trakk jeg inn Garmin sin goodwil policy som antagelig er for helt skjeldene tilfeller av bad luck som neppe hvermansen for glede av der man står med mørkelagt plotter etter 3 år.
Igjen må jeg trekke frem det gode ryktet Garmin Norway/Bellanor har på behandling av reklamasjoner både hva de dekker og ikke minst hurtigheten på reklamsjonsbehandlingen
Hvordan en amerikansk butikk kan gjøre dette så mye bedre er ikke lett og forstå
Legger man til 12 måneder garanti vs 60 måneder reklamasjonsrett så blir det myggen sin kamp mot elefanten når det gjelder rettigheter.