ivar Svart 23.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2017 min tanke også, disse båtene er jo såpass små og lette å håndtere at det er greit å lagre på land med bunnen i været Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
MegaTrondy Svart 23.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2017 (redigert) Noen som vet hvordan jeg kan finne ut alderen på båten ut i fra serienummeret? Det er en With 200 Dromedille Redigert 23.Juni.2017 av MegaTrondy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 23.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2017 Et lit tips Megatrondy dersom du skal vinterlagre med bunnen i været: Spyl av bunnstoffet med høytrykksspyler eller dekk over med presenning. Min erfaring er at om du ikke gjør det løser regnet det selvpolerende bunnstoffet og det blir fargede renner ned langs sidene på båten. Det setter seg i topcoaten og er vrient å fjerne. Det er som om det brenner seg inn i sollyset... Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 24.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2017 Kommer nok ikke til å lagre båten opp ned. Den står på henger så vil nok bare dekke til den til. Var første turen med båten i går etter jeg fikk den. Skulle møte noen venner med stor båt og fant ut at jeg like godt kunne bruke lettbåten på tur. Må si jeg er imponert over hvor godt den taklet bølger på vei over byfjorden i Bergen. Er en kjapp liten sak også. Hadde ikke problem med å henge på langt kraftigere båter. Minuset med båten er at den er veldig lett og at du må passe på hele tiden hvis du kjører fort. Fikk en krapp bølge fra siden når jeg så på klokken, og da fikk jeg et ubehagelig kast på båten. Fikk virkelig testet den under krevende forhold i går med mye båt trafikk til og fra sankthans feiring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.