Jump to content

Gammel guttedrøm - with 320 dromedille i hus

MegaTrondy

Recommended Posts

Et lit tips Megatrondy dersom du skal vinterlagre med bunnen i været: Spyl av bunnstoffet med høytrykksspyler eller dekk over med presenning. Min erfaring er at om du ikke gjør det løser regnet det selvpolerende bunnstoffet og det blir fargede renner ned langs sidene på båten. Det setter seg i topcoaten og er vrient å fjerne. Det er som om det brenner seg inn i sollyset...

Kommer nok ikke til å lagre båten opp ned. Den står på henger så vil nok bare dekke til den til. 

Var første turen med båten i går etter jeg fikk den. Skulle møte noen venner med stor båt og fant ut at jeg like godt kunne bruke lettbåten på tur. Må si jeg er imponert over hvor godt den taklet bølger på vei over byfjorden i Bergen. Er en kjapp liten sak også. Hadde ikke problem med å henge på langt kraftigere båter. Minuset med båten er at den er veldig lett og at du må passe på hele tiden hvis du kjører fort. Fikk en krapp bølge fra siden når jeg så  på klokken, og da fikk jeg et ubehagelig kast på båten. Fikk virkelig testet den under krevende forhold i går med mye båt trafikk til og fra sankthans feiring. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...