Jump to content

Edit History

Eureka

Eureka

-jeg antar det var fult i den indre delen av havna, altså forbi dieselpumpene og bygget der RS ligger/ lå. Tror de har flyttet. 

Dvs fult og fult,- når det er festivalhelg i

byen ligger det 8-10båter i

bredden der. 

Har lagt 1 gang med seilbåten der Brigg ligger nå, med sjø inn. Man blir så sliten at det ikke går ann å tenke klart. Anbefaler deg å spaserer en tur og se etter ledig plass inne i havna. Der er det som en andedam. Man trenger en hviledag etter en sånn natt. Det er grusomt. 

Kunne advart før, men jeg har knapt vært på forumet i

helga.. ? Dessverre er flytebrygga vår full av båter, ellers kunne du lagt deg der. 

Går du innover Borgundfjorden,     Vegsundet og ut storfjorden, så passerer du nedenfor stuevinduet mitt

IMG_3295.JPG.c6944af5b4daa685d6aa7d3d40583bcd.JPG  -like før vegsundet ? Tom, du gikk vel der da du svippet innover Hjørundfjorden  i fjor. 

Eureka

Eureka

-jeg antar det var fult i den indre delen av havna, altså forbi dieselpumpene og bygget der RS ligger/ lå. Tror de har flyttet. 

Dvs fult og fult,- når det er festivalhelg i

byen ligger det 8-10båter i

bredden der. 

Har lagt 1 gang med seilbåten der Brigg ligger nå, med sjø inn. Man blir så sliten at det ikke går ann å tenke klart. Anbefaler deg å spaserer en tur og se etter ledig plass inne i havna. Der er det som en andedam. Man trenger en hviledag etter en sånn natt. Det er grusomt. 

Kunne advart før, men jeg har knapt vært på forumet i

helga.. ? Dessverre er flytebrygga vår full av båter, ellers kunne du lagt deg der. 

• Create New...