Jump to content

Edit History

Marwin

Marwin

Kanskje vi treffes? Dro forrige fredag ned til Bømlo på jobb. Med båt! Brukbart over Hustadvika, 2 m sjø over Stadt, veldig dårlig føre rundt Gamla før Måløy. Der var gjestehavna full så jeg dro neste dag til Kalvåg og hadde et forykende vær like før havn!! Etter det var det silkeføre. Etter jobben dro jeg videre ned og fikk sett Fantehola og Preikestolen  nedenfra inne i Lysefjorden. Stavanger har ikke brukbare båthavner, mens Sandnes, hvor jeg ligger nå er flott. Tenkte å dra nord igjen i mårra eller tirsdag ( pga værmelding på Barenswatch) 

(Se etter "Boas" på AIS (på programmet MarineTraffic el.l.))

God tur!

Marwin

Marwin

Kanskje vi treffes? Dro forrige fradag ned til Bømlo po jobb. Med båt! Brukbart over Hustadvika, 2 m sjø over Stadt, veldig dørlig føre rundt Gamla før Måløy. Der var gjestehavna full so vi dro neste dag til Kalvåg og hadde et forykende vær like før havn!! Etter det var det silkeføre. Etter jobben dro jeg videre ned og fikk sett Fantehola og Preikestolen  nedenfra inne i Lysefjorden. Stavanger har ikke brukbare båthavner, mens Sandnes, hvor jeg ligger nå er flott. Tenkte å dra nord igjen i mårra eller tirsdag ( pga værmelding på Barenswatch) 

(Se etter "Boas" på AIS (på programmet MarineTraffic el.l.))

God tur!

• Create New...