Jump to content

Edit History

Brigg

Brigg

@mor Amica Jeg husker turen med Straumingen, men er det virkelig så lenge siden som 2011? Jeg håper du fortsetter å oppdatere bloggen din slik at jeg kan følge med på hva jeg går glipp av denne sommeren :smiley:

@Marwin Tror det var bare Stord mellom oss tidligere i dag. Rosendal er et sted jeg har lyst til å se, men er ikke sikker på at jeg får matrosene med på den ideen når vi er på hjemtur.

@Tom Rør Ja, dette er en flott plass, selv om jeg føler at jeg ligger på en liten innsjø. Jeg tror jeg aldri tidligere har ligge med så lite utsyn mot havet.

Jeg har ikke snakket med driverne her. Men som regel så er det innsats fra ildsjeler som ligger bak gjestehavnene som vi som gjester kanskje tar som en selvfølge. Enten enkelpersoner eller kollektivt f.eks. i form av båtforeninger. Jeg har stor respekt for de som driver slike steder og gir oss båtfanter et tilbud langs kysten.

@Otto R Jeg husker ikke om du har skrevet det tidligere, men har dere tenkt dere vider sørover forbi Jæren?

Brigg

Brigg

@mor Amica Jeg husker turen med Straumingen, men er det virkelig så lenge siden som 2011? Jeg håper du fortsetter å oppdatere bloggen din slik at jeg kan følge med på hva jeg går glipp av denne sommeren :smiley:

@Marwin Tror det var bare Stord mellom oss tidligere i dag. Rosendal er et sted jeg har lyst til å se, men er ikke sikker på at jeg får matrosene med på den ideen når vi er på hjemtur.

@Tom Rør

• Create New...