Jump to content

Edit History

MichaelI

MichaelI

tedd skrev for 4 timer siden:

Hei du skriver i et  tidligere innlegg at du har 0,2 bar mottrykk på eksossiden  dette høres høgt ut hvilket turtall var dette på?

Min motor har maks mottrykk på 0,1 bar

Hvis det var i det området det begynner å bli svart røyk vil jo dette bli enda høyere på fullt turtall.

De trykkene som står i manualen Ladetrykk kontra turtall vil avvike hvis du kjører med lett utveksling(da vil du ha lavere ladettrykk  i forhold til rpm.)

Eg lurer på om eksosløpet ditt kan være for lite i drevet ditt.

Hei,

Ligger mellom 0,1-0,2. (Dette er på maks turtall av det jeg får, 3400 o/min ca) Litt vanskelig å se da det vibrerer litt muligens pga væsken som passerer. Er bare et analogt manometer. Dette er ikke høyt og skulle ikke være noe problem slik jeg har forstått det :) Noe lavere ladetrykk kunne jeg akseptert, men ikke 50% lavere på så lavt turtall!

MichaelI

MichaelI

tedd skrev for 3 timer siden:

Hei du skriver i et  tidligere innlegg at du har 0,2 bar mottrykk på eksossiden  dette høres høgt ut hvilket turtall var dette på?

Min motor har maks mottrykk på 0,1 bar

Hvis det var i det området det begynner å bli svart røyk vil jo dette bli enda høyere på fullt turtall.

De trykkene som står i manualen Ladetrykk kontra turtall vil avvike hvis du kjører med lett utveksling(da vil du ha lavere ladettrykk  i forhold til rpm.)

Eg lurer på om eksosløpet ditt kan være for lite i drevet ditt.

Hei,

Ligger mellom 0,1-0,2. Litt vanskelig å se da det viberer litt muligens pga væsken som passerer. Er bare et analogt manometer. Dette er ikke høyt og skulle ikke være noe problem slik jeg har forstått det :) Noe lavere ladetrykk kunne jeg akseptert, men ikke 50% lavere på så lavt turtall!

• Create New...