Vikrem Startet 23.Juni.2017 Del på Facebook Startet 23.Juni.2017 (redigert) Hei Jeg har kjøpt meg en Simrad GO9 XSE hvor det er koblet en Airmar P319 svinger på. Jeg er usikker på om det er forstyrrelser eller om det faktisk er så mye fisk under båten i marinaen? Er usikker på om det er støy som blir fanget opp siden den er så rett den linjen hvor loddet tolker som fisk? Noen som har noen gode forslag? Andreas. Redigert 23.Juni.2017 av Vikrem (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 23.Juni.2017 Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 (redigert) Ligner ikke fisk. Tipper heller strøm fra en propell, temperaturskille eller skille mellom strømmer i vann. Ligger du i ro? Redigert 23.Juni.2017 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Vikrem Svart 23.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 Ja jeg ligger helt i ro uten motor i gang i marinaen. Kunne ikke se noen noen andre båter som gikk heller. Kan hende det er temperatur skille kanskje? Var mer skeptisk på om det var støy eller noe tull med Svingeren. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 23.Juni.2017 Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 (redigert) I ro forklarer en del. Det kan være groms som ligger på det nivå eller annet bunnslam. Hvis du tøffer rundt i rolig tempo vil det nok se litt annerledes ut. Sett den på chirp hvis du har det. Redigert 23.Juni.2017 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Vikrem Svart 23.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 Ah.. Takk for svar. Skal dra ut på fiskegrunna jeg vet det er fisk heletiden å teste ? Er nok bare en 50/200 Hz svinger så jeg får nok ikke testet chirp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.