Ruby Startet 24.Juni.2017 Del på Facebook Startet 24.Juni.2017 Vi er kjent med at det har foregått utbedringer i Røyksundkanalen i år, og lurer på om dette arbeidet nå er ferdig? Sitér dette innlegget Link to post
Nilss Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Var der for en mnd siden, og det så ut som all mudring var ferdig. Gikk igjennom med en Princess 45 uten problem. Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 24.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Supert. Da skal vi ta en tur gjennom. Vi stikker ca 1,25 m dypt, og det er propellerne som er lavest..... Går ut fra at det er det samme for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Nilss Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Samme hos meg. Vi gikk igjennom på høyvann uten problem. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Er det noe aktiviteter og fasiliteter der, eller ligger det mer eller mindre brakk alt? Vi skulle jo vært med noen penger vi også, for det er vel det de så sårt trenger! Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Der er det over og ut desverre...for godt denne gang :-( Var der for noen uker siden Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 25.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Jeg ser at de planlegger å bygge ut området med fritidsboliger. Var "visning" på fredag. Ikke den helt store interessen såvidt vi har hørt av lokalbefolkningen...... Sitér dette innlegget Link to post
mercury50hk Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 (redigert) Om du går til kulleseidkanalen er det en kjempetrivelig gjestehavn med restaurant. Anbefales på det sterkeste? Redigert 25.Juni.2017 av mercury50hk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Men er hele Røyksundkanalen mudret opp og hvor dypt er det igjennom Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Juni.2017 Del på Facebook Svart 26.Juni.2017 (redigert) Ja heile kanalen er mudret. Eg såg nokre tall på facebook i eit innlegg som eg har reinskrevet litt og limt inn her : """ Dybde no skal være -2,5 på kvotehøyde 0. Dette skal på god fjære utgjera ca 1,7 og på flo sjø ca 3. Untatt ved brua, der er den kotehøyde -2,3 ( middels vannstand)""" Redigert 26.Juni.2017 av Sjeldenutpå (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.