Traale Startet 24.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2017 Lurer på hvor tung jolle en Princess 414 kan klare i davitene. Tenker på de originale i syrefast. Noen som har en formening om det ? Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 24.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2017 Har samme daviter på P35 som senior i sin tid hadde på P33 og P415 og mener det stod maks 70kg pr stk på disse før merkelappene forsvant. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 25.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Ok, da blir det vel å se etter en litt lettere jolle,,, Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Jeg har orginale Simson davider på min p330 og de står det kan ha 100 kg pr stk . Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
nordan family 27 Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Hvis det er Withall hvor det står et visst antall kilo på en davit, er den rated for det kiloantallet for samlet vekt - ikke x2. Hjelper nok med er bilde - mange varianter på den tiden. Avhenger også av brakett og innfesting i båten. Jeg byttet mine Simpson davitere med et kraftigere Withall par nå i våres - med atskillig bedre innfesting i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 26.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2017 Takker for innspill. Har ikke bilder enda, men om et par uker får jeg noen bilder. Det står ingenting på de, men så har de blitt lakket på nytt igjen en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.