Dissern Startet 24.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2017 Heisann! Da har jeg installert ny kartplotter av typen Raymarine A98 i båten med ny Navionics platinum + kartbrikke, alt vel og bra. Jeg har også Navionics appen på iPhone og tanken var å koble telefon til kartplotteren via wifi og synkronisere slik at kart på plotteren ble oppdatert. Tilkobling mellom telefon og kartplotter via wifi går fint, jeg klarer også å oppdatere kart på plotter via telefon ved å bruke Internetttilkobling på telefon. Men hver gang jeg skal synkronisere Navionics app med kartplotter så får jeg feilmelding om at synkroniseringen feiler da det ikke er nok plass på minnebrikken/ kartbrikke. Noen som vet hva problemet er? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Navionics Scandinavia er en facebookside du kan sende spørsmål til. De er vanligvis kjappe i ukedagene... Sitér dette innlegget Link to post
Dissern Svart 25.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Godt tips, takk skal du ha. Finner ikke noe relevant for dette problemet ved å Google, uvanlig nok. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Bare hyggelig:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.