Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Nimbus uten tvil foran Aquador. 

Ærlig og god kvalitet. Jeg savner min 30S til tider. Og jeg vil råde deg til å ta en kikk på denne. Den fås også med hardtop. Fantastisk skrog, og en ypperig daycruiser og feriebåt for to. Greit, den har hekkagregat, men med en D6310 går den nydelig i sjøen. Vi krysset Skagerak i min. Fra Grimstad til Smögen. Var på ferie i 2 +uker.

320 er også en flott våt, men mer sedat. Men det passer kanskje dere bedre?  

Saga 310/320 er gode alternativer som kan vurderes også. 

Riviere 925 er en nydelig båt av utmerket kvalitet, men kanskje ikke så mange uten norsk moms. 

Uansett er 30 fot en meget god båtstørrelse. Stor nok og liten nok. 

Bitteliten

Bitteliten

Ærlig og god kvalitet. Jeg savner min 30S til tider. Og jeg vil råde deg til å ta en kikk på denne. Den fås også med hardtop. Fantastisk skrog, og en ypperig daycruiser og feriebåt for to. Greit, den har hekkagregat, men med en D6310 går den nydelig i sjøen. Vi krysset Skagerak i min. Fra Grimstad til Smögen. Var på ferie i 2 +uker.

320 er også en flott våt, men mer sedat. Men det passer kanskje dere bedre?  

Uansett er 30 fot en meget god båtstørrelse. Stor nok og liten nok. 

Bitteliten

Bitteliten

320 er også en flott våt, men mer sedat. 

• Create New...