Gudrun Startet 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2017 For de som koser seg på vestkysten, kjemisk fritt for slåssing om plass til ankeret, kan det nå opplyses at regnrekorden fra 1952 er nå slått. Det har ikke regnet så mye sammenhengende i juni tidligere. Jippi, vi slipper å vanne plenen på et par timer eller spyle båten daglig for pollen etc. https://www.bt.no/btmeninger/debatt/Godvarsdager-pa-Vestlandet-er-som-manelandinger-336060b.html Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 (redigert) Har nettopp vasket båten.Trengte ikke spyleslange.lettvint.Utrolig nok tittet solen frem midt i seansen,så jeg måtte kaste noen bøtter sjø for å skylle,men båten fersker nok seg selv ganske raskt. Kan bare bli bedre nå.Er egentlig glad vi ikke har full sommer nå,for da hadde helt sikkert snudd til ferien. Os,Bergen Blir aldri annet enn båt med tak og skyvedør så lenge jeg kan velge. Redigert 25.Juni.2017 av cosmic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Fint vær å vaske bilen i.. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Bytta ut kalesjebåt for 5 år siden. Blir aldri båt uten bakvegg og dør igjen trur eg. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
andersb Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Jeg nekter ha campingvogn båt, liker "cab" feelingen, med det sagt ser jeg på en som har "sun top" dvs tak, men du kan skyve stoffet i senter til ene enden, så får du "toppløs" følelse, det + litt canvas nedover bør kunne gi litt samme opplevelse. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 26.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2017 Gikk fra sportscruiser med "cab"feeling, hvor ofte har man forresten cabben nede i bil på vestlandet forresten?, til lukket båt. Da ble været automatisk bedre. Flere brukbare dager i båten. Og av alle ting foregikk båtbytte i Bergen... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Joltus Svart 26.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2017 Kan ikke helt forstå at vi på sørvest landet har vært i nærheten av noen rekord i juni... Bergen er Bergen. Been there done that. Ble lei av å bevege meg rundt i den byen, alltid med regnbukse på slep. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 26.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2017 (redigert) Fikk akkurat en melding fra en båteier som var nedom båtforeningen i bergensområdet: Han trodde havnesjefen som ble observert med hakke og spade jobbet med å utbedre et landfeste, men neida! Han måtte lage mer drenering for vannliljene ved klubbhuset. var helt krise! Redigert 26.Juni.2017 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.