Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Den kan du bytte inn hos de fleste som selger gass i Norge, men du får ikke byttet en Norsk i Danmark. Hurtigkopling er lik.

Jeg har en Kosangas  som jeg fyller i Norge og bytter den i Danmark og fyller den i Norge.. ,

Sverige har industri skrukopling, noen steder på vestkysten har Norsk / Dansk hurtigkopling (norske flasker)

AGA

Kompositt 5 kg
Fås med husholdningsventil (click-on). 
Innhold 5 kg
Høyde ca 390 mm
Diameter ca 305 mm
Vekt uten propan 3,8 kg

Roger jo

Roger jo

Den kan du bytte inn hos de fleste som selger gass i Norge, men du får ikke byttet en Norsk i Danmark. Hurtigkopling er lik.

Jeg har en Kosangas  som jeg fyller i Norge og bytter den i Danmark og fyller den i Norge.. ,

Sverige har industri skrukopling, noen steder på vestkysten har Norsk / Dansk hurtigkopling (norske flasker)

Roger jo

Roger jo

Jeg har en Kosangas  som jeg fyller i Norge og bytter den i Danmark og fyller den i Norge. , noen steder på Vestkysten har de 

Sverige har industri skrukopling noen steder på vestkysten har Norsk / Dansk Hurtigkopling

Roger jo

Roger jo

Den kan du bytte inn hos de fleste som selger gass i Norge, men du får ikke byttet en Norsk i Danmark. Hurtigkoplingen er lik.

Jeg har en Kosangas  som jeg fyller i Norge og bytter den i Danmark og fyller den i Norge. 

• Create New...