Jump to content

Edit History

Artekno

Artekno

båtbeboer skrev for 2 timer siden:

Av det jeg har lest meg frem til (bor ikke i Oslo nå, så får ikke besøkt havnene), så er det finest utsikt på Killingen. Når jeg ser på kartet så virker det også som båten ligger mer i le for vind og bølger på Killingen?? 

Jeg var på Killingen på befaring for to år siden mtp å bo der en vinter. Ble "advart" mot småkongetendenser hos driver, samt parkeringsproblematikk med svinedyre månedsabonnement på den eneste parkeringsplassen der. Det siste visstnok satt i sammenheng med dårlig klima mellom driver og grunneier på fastlandet der (kommunen??). Men, dette er RYKTER jeg ikke fikk sjekket ut. Anbefaler deg en god samtale med mer enn én av de som har bodd der en tid. Så finner du vel ut om dette stemmer, eller var bullshit jeg fikk servert...

Artekno

Artekno

båtbeboer skrev for 2 timer siden:

Av det jeg har lest meg frem til (bor ikke i Oslo nå, så får ikke besøkt havnene), så er det finest utsikt på Killingen. Når jeg ser på kartet så virker det også som båten ligger mer i le for vind og bølger på Killingen?? 

Jeg var der på befaring for to år siden mtp å bo der en vinter. Ble "advart" mot småkongetendenser hos driver, samt parkeringsproblematikk med svinedyre månedsabonnement på den eneste parkeringsplassen der. Det siste visstnok satt i sammenheng med dårlig klima mellom driver og grunneier på fastlandet der (kommunen??). Men, dette er RYKTER jeg ikke fikk sjekket ut. Anbefaler deg en god samtale med mer enn én av de som har bodd der en tid. Så finner du vel ut om dette stemmer, eller var bullshit jeg fikk servert...

• Create New...