Jump to content

Edit History

ThorAlex.

ThorAlex.

Det ble ikke noen fisketur i går, men jeg tok det igjen i dag! Fangsten ble to torsk, ikke så verst for en amatør i fremmed farvann etter min mening. Båten gjør overfall nytten! Motoren går fint, starter på første draget hver gang.

Jeg sliter litt med å sette ut båten, det er tungt å dytte den av hengeren så det blir en del bal. Skulle gjerne hatt båthenger, men denne får klare seg inntil jeg har råd til det. Har montert vinsj på draget, så det går vert fall greit å dra den opp... En vakker dag finner jeg vel ett billig hengerprosjekt og! Men først blir det ny bil i løpet av sommeren, den passaten synger på siste verset, og det låter ikke bra :p

Hvert noen hvor man kan få tak i ny knott til tomgangsjusteringen? Min går bare rundt, må plukke den av og bruke tang når jeg skal dorge...

20170630_163957.jpg

20170630_170904.jpg

20170630_172034.jpg

ThorAlex.

ThorAlex.

Det ble ikke noen fisketur i går, men jeg tok det igjen i dag! Fangsten ble to torsk, ikke så verst for en amatør i fremmed farvann etter min mening. Båten gjør overfall nytten! Motoren går fint, starter på første draget hver gang.

Jeg sliter litt med å sette ut båten, det er tungt å dytte den av hengeren så det blir en del bal. Skulle gjerne hatt båthenger, men denne får klare seg inntil jeg har råd til det. Har montert vinsj på draget, så det går vert fall greit å dra den opp... En vakker dag finner jeg vel ett billig hengerprosjekt og!

Hvert noen hvor man kan få tak i ny knott til tomgangsjusteringen? Min går bare rundt, må plukke den av og bruke tang når jeg skal dorge...

20170630_163957.jpg

• Create New...