Muhammed Startet 3.Juli.2005 Del på Facebook Startet 3.Juli.2005 Jeg tror jeg skal bytte motor i mitt nye prosjekt, (Furuholmen plattgatter) i den står det en Volvo penta md 19. Jeg tenker på å bytte til en Volvo B23 bilmotor. Jeg gar fått tilbud om å kjøpe en med innsprøytning, er dette noe lurt? Burde jeg kjøpe en med forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 4.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2005 Løfter denne tråden, innspill Sitér dette innlegget Link to post
j_sthlm Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Jag skall själv byta ut min B21 mot en B23 motor, vad jag har hört om om motorer med insprut är att de är väldigt känsliga för vatten i bränslet, till skillnad mot förgasar motorer som är mer förlåtande. Eventuellt kan ett bränslfilter med vattenavskiljare hjälpa dig. En fördel med motorer med insprut är att de är väldigt lätt startade Här har du en länk till en kille (i Sverige) som konverterat till B23E med insprut. väldigt bra sida med bilder på hur konverteringen gått till http://ockelbo.plars.org Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.